Artevelde - Communicatiemanagement
De opleiding communicatiemanagement aan de Arteveldehogeschool buigt zich over uitdagingen binnen de communicatiewereld en het werkveld ten gevolge van (o.a.) de digitale transformatie van communicatiemiddelen. Binnen de opleiding worden tal van studies uitgevoerd (al dan niet in samenwerking met studenten en/of op vraag van het werkveld) met een focus op: (1) het analyseren van nieuwe trends, (2) het bestuderen van digitale communicatie, (3) het uittesten van nieuwe online toepassingen, en/of (4) het praktijkgericht opbouwen en toepassen van innovatieve communicatiemodellen. Je kan bij de Arteveldehogeschool terecht voor antwoorden op vraagstukken over deze thema’s.
Organisatiesector
Onderzoek
Doelgroep
Jongeren (13-18 jaar)
Volwassenen (19-65 jaar)
Senioren (+65 jaar)
Mensen met een beperking
Mensen in (kans)armoede
Etnisch-culturele minderheden
Werkzoekenden
Laaggeletterden
Professionelen
Doelsector
Bedrijf
Jeugd
Onderzoek
Overheid
Doelstellingen
Media toegang
Media(wijsheids) beleid
Onderzoek
