Wat is een MOOC?
Een MOOC is een Massive Open Online Course; een online cursus waaraan iedereen gratis kan deelnemen. Je kan de cursus op eigen tempo volgen, waar en wanneer je maar wil. De MOOCs van Mediawijs zijn het ganse jaar door beschikbaar.
De MOOCs van Mediawijs bestaan uit een reeks online modules aan. Elke module is opgebouwd uit een video, kennisvragen en achtergrondinformatie. Sommige trajecten bieden ook de mogelijkheid om - tegen betaling - offline sessies te volgen en je zo verder te verdiepen


De Mediacoach MOOC gaat in op uiteenlopende mediawijze thema’s zoals privacy, online identiteit en media & relaties. Het doel van deze MOOC is het versterken van professionals uit onderwijs, de bibliotheek- en jeugdsector op vlak van mediawijsheid en het inzetten van nieuwe media in hun organisatie.
De Mediacoach MOOC reikt 9 modules aan. Na twee introductiesessies over mediawijsheid wordt er ingegaan op zeven thema's: online identiteit, privacy, informatie en reclame, mediaproductie, media en spel, media en relaties en een sociaal mediabeleid in jouw organisatie.

De Mediacoach MOOC gaat in op uiteenlopende mediawijze thema’s zoals privacy, online identiteit en media & relaties. Het doel van deze MOOC is het versterken van professionals uit onderwijs, de bibliotheek- en jeugdsector op vlak van mediawijsheid en het inzetten van nieuwe media in hun organisatie.
De Mediacoach MOOC reikt 9 modules aan. Na twee introductiesessies over mediawijsheid wordt er ingegaan op zeven thema's: online identiteit, privacy, informatie en reclame, mediaproductie, media en spel, media en relaties en een sociaal mediabeleid in jouw organisatie.

De Mediacoach MOOC gaat in op uiteenlopende mediawijze thema’s zoals privacy, online identiteit en media & relaties. Het doel van deze MOOC is het versterken van professionals uit onderwijs, de bibliotheek- en jeugdsector op vlak van mediawijsheid en het inzetten van nieuwe media in hun organisatie.
De Mediacoach MOOC reikt 9 modules aan. Na twee introductiesessies over mediawijsheid wordt er ingegaan op zeven thema's: online identiteit, privacy, informatie en reclame, mediaproductie, media en spel, media en relaties en een sociaal mediabeleid in jouw organisatie.

De Mediacoach MOOC gaat in op uiteenlopende mediawijze thema’s zoals privacy, online identiteit en media & relaties. Het doel van deze MOOC is het versterken van professionals uit de basiseducatie op vlak van mediawijsheid en het inzetten van nieuwe media in hun organisatie.
De Mediacoach MOOC reikt 9 modules aan. Na twee introductiesessies over mediawijsheid wordt er ingegaan op zeven thema's: online identiteit, privacy, informatie en reclame, mediaproductie, media en spel, media en relaties en een sociaal mediabeleid in jouw organisatie.

De Mediacoach MOOC gaat in op uiteenlopende mediawijze thema’s zoals privacy, online identiteit en media & relaties. Het doel van deze MOOC is het versterken van professionals uit de erfgoed- en archiefsector op vlak van mediawijsheid en het inzetten van nieuwe media in hun organisatie.
De Mediacoach MOOC reikt 9 modules aan. Na twee introductiesessies over mediawijsheid wordt er ingegaan op zeven thema's: online identiteit, privacy, informatie en reclame, mediaproductie, media en spel, media en relaties en een sociaal mediabeleid in jouw organisatie.