Fotoverslag Love Bus on Tour
Mediawijs.be toerde op Valentijnsdag met de ‘Love Bus’ langs een aantal Vlaamse steden en bracht tips en tricks over online daten via Cupido’s en Cupidon’ts! Met deze ludieke campagne wou Mediawijs.be het potentieel van de digitale wereld onderstrepen. Daarnaast moedigde deze campagne ook een verantwoord en veilig internetgebruik aan.
Mediawijs.be voerde deze campagne omdat het via een positieve boodschap - namelijk de mogelijkheden van het online daten – het potentieel van de digitale wereld wil onderstrepen. Online daten heeft veel voordelen omdat het heel wat grenzen doorbreekt. De voordelen van de online wereld zijn niet enkel op economisch vlak van belang, maar ook voor de persoonlijke ontplooiing van individuen. En wat spreekt nu meer tot de verbeelding dan (online) liefde om deze boodschap aan op te hangen?




Meer informatie, tips en advies over online daten kan je in het dossier 'Liefde op het internet' terugvinden.
Herbeluister hier ook de reportage van de Madammen op Radio 2. Mieke Mievis ging vrijdag langs bij De Madammen op Radio 2 en geeft meer uitleg over de Cupido’s en Cupidont’s. Liefde op het internet, ook voor De Madammen interessante koek.
Herbekijk hier de reportage op het VRT Journaal en op RTV.