Antwerpselaan 2
1853 Strombeek-Bever
België

UBA


NL
UBA is de Belgische organisatie van en voor merken De UBA-ledencommunity telt vandaag 300 bedrijven die samen het merendeel van de nationale mediabestedingen voor hun rekening nemen. Daardoor vormt UBA een uniek platform om de belangen van merken te behartigen en aan kennisuitwisseling te doen. Met zijn rijk aanbod van activiteiten en diensten stimuleert UBA een creatief, innovatief en transparant communicatie-ecosysteem als voedingsbodem voor sterke, duurzame merken. Bij de uitbouw van de activiteiten en diensten van UBA worden consequent vier strategische principes gehanteerd: inspireren, beïnvloeden, faciliteren en verbinden. Deze principes garanderen een relevante dienstverlening diemerkenbouwers sterker maakt. 

FR
L’UBA est l’organisation belge faite par les marques, pour les marques La communauté des membres de l’UBA compte aujourd’hui 300 entreprises qui, ensemble, assurent la plus grande partie des investissements médias du pays. L’UBA constitue ainsi une plateforme unique pour veiller aux intérêts des marques et assurer le partage des connaissances.   Au travers de son offre étendue d’activités et de services, l’UBA stimule un écosystème de communication créative, innovante et transparente, propice au développement de marques fortes et durables. Dans l’élaboration de ses activités et services, l’UBA applique avec cohérence quatre principes stratégiques : inspirer, influencer, faciliter et rassembler. Ces principes constituent la garantie d’un service pertinent qui contribue à renforcer les constructeurs de marques. 
 

Organisatiesector

Bedrijf

Doelgroep

Professionelen