Level 21

Level 21 wil het schools leren leuker en authentieker maken door het aanbrengen van 
21st century skills in combinatie met de basisleerstof. We brengen games, bordspellen en speltchenieken in de klas, mét of zonder gebruik van technologie!

Hierbij zetten we spelelementen in om de motivatie te verhogen en het leren op een nieuwe manier te organiseren in een eigentijdse leeromgeving.

Tags

Apps
Boeken
Computer
Fototoestel
Games
Internet
Kranten en magazines
Film
Smartphone
Sociale media
Software
Tablets
Video(camera)
(Serious) gaming
Coderen

Organisatiesector

Bedrijf

Doelgroep

Kinderen (0-6 jaar)
Kinderen (7-12 jaar)
Jongeren (13-18 jaar)
Volwassenen (19-65 jaar)

Doelsector

Onderwijs

Doelstellingen

Organiseren
Produceren
Observeren
Analyseren
Evalueren
Reflecteren
Amuseren
Communiceren
Creëren
Informeren
Verweren
Media(wijsheids) beleid