Inspiratiepakket: Kansarmoede - een digitale toekomst voor iedereen - Digitale week 2018
Hoe sensibiliseer je mensen in armoede of kansarmoede, of laat je ze de meerwaarde zien van internet en digitale media? Hoe motiveer je ze om aan de slag te gaan met digitale media? Hoe betrek je ze bij een proces van mediacreatie? We geven je vier inspirerende activiteiten.
Het inspiratiepakket kaderde in De Digitale Week van 19 oktober tot en met 4 november 2018. De Digitale Week was een jaarlijkse campagne om mensen digitale vaardigheden bij te brengen, ze mediawijs te maken en volop te laten genieten van de mogelijkheden van digitale cultuur. Met de campagne moedigden Cultuurconnect, Mediawijs en Linc lokale overheden aan om talloze educatieve, creatieve initiatieven te ondersteunen.
In deze publicatie wordt slechts de mening van de auteur weergegeven. De Europese Unie is niet aansprakelijk voor het gebruik dat eventueel wordt gemaakt van de informatie in deze publicatie.